Управління проектами за допомогою Trello

Час – найцінніше що є в людей. Щоб його зберегти, встигнути все зробити, людство постійно придумує різні девайси і програмні засоби. Кожного дня потрібно зробити дуже багато завдань, серед яких можна заплутатись, втратити вимір простору і зірвати дедлайни на роботі. З такими проблемами можна легко впоратись. Сьогодні ми познайомимось з віртуальним менеджером проектів Trello. Оцінимо його переваги та вкажемо на те, що можна покращити.

Як працює Trello?

З вигляду це аналог звичайної дошки на якій ми пишемо в школі, університеті, а пізніше на роботі. Але на в цій програмі можна створити дошки, списки,карточки.

На ній розташовані задачі в списки (колонки) які можна налаштовувати, за умовчанням це: «що порібно зробити?», «Що робимо сьогодні», «Зроблені задачі». Відповідно основним інситркментом тут є карточки задач, які можна переміщати в ту колонку на якій стадії виконання ця задача. Trello взяло за приклад японську систему Канбан, відрізняється від інших таких програм тим що можна бачити відразу всі задачі на одній дошці.

Цим месенджером дуже легко користуватись, достатньо скачати собі на смартфон в google play або App store, також є версії для windows, але основа крос-платформеності цієї програми в web-верії. На сьогоднішій день програма є безплатною, починаючи з 2023 року платні функції також є безкоштовними.

Можливості та переваги

  1. На одній дошці можна розміщувати як малий так і грандіозний поект з різною кількістю колонок і карточок
  2. За допомогою широкого набору функцій (Boards, Lists, Cards) можна легко створити або знайти серед створених незначну але важливу задачу наприклад як «Зробити фото для блога».
  3. Задачі можуть коментувати інші учасники цієї дошки, тим самим пришвидшуючи процес комунікації
  4. В залежності від пріорітетності задачі ви можете їх рухати в верх чи них по списку
  5. Для кожної конкетної програми можна назначити відповідальну особу, просто пертягнувши на цю задачу аватар відповідного учасника дошки
  6. Можна також підкреслити задачі любим кольором
  7. За допомогою Privat mode можна налаштувати неактивні карточки, наприклад зробити їх напівпрозорими
  8. Підтримка мови розмітки  Markdown дозволяє змінювати стиль тексту
  9. Автоматизувати процес додавання карточок через електронну пошту, попередньо зареєструватись на сайті Zapier.

Серед недоліків потрібно виділити деякі, їх не так багато, і вони здається приртягнуті за вуха, але їх потрібно відмітити.

  • Не підходить для складних проектів, що потребують великої деталізації. Кількість карток, списків і дощок зростає настільки, що в них стає важко орієнтуватися.
  • Потрібно витратити час на налаштування і підключення сторонніх сервісів для максимальної ефективності.
  • Немає діаграми Ганта, ілюструє графік робіт за проектом.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *