Декілька цікавих трендів UI/UX дизайну 2018-2019 років

Хороший дизайнер напевне знає, як створити гарний та яскравий дизайн. Але професійного дизайнера, від просто хорошого відрізняє саме вміння думати та дивитися наперед. Адже, може трапитись і так, що на момент закінчення створення дизайну, він більше не буде трендовим. Тому, ось декілька трендів останніх років – гарних прикладів для натхнення й розвитку творчості.

Зручність завжди на першому місці

Дизайнерам слід робити дизайни, відштовхуючись від зручності, перш за все. Ніяких ультра-світло-сірих відтінків для важливих елементів, ніяких анімацій кожного пікселя просто тому, що це виглядає симпатично. Потрібно перестати ускладнювати сприйняття людьми тільки тому, що хочеться довести свою крутість як дизайнерів.

Завжди варто звертати увагу на етичну складову

Дизайнери мають більш обізнаними про свій вплив і в більшій мірі мають враховувати етичні наслідки своїх рішень, перш ніж реалізувати їх.

3D графіка в інтерфейсах, що розмиває межу між реальністю і цифровий анімацією.

Ця тенденція буде особливо корисна для продуктових компаній зі складними, що не дуже наочними процесами. Використовуючи 3D візуалізацію, ви можете задіяти будь-який технологічний процес і створити більш глибокий рівень розуміння.

Площина з ефектом глибини – як абсолютно нова площина.


Комбинация реального 3D и CG выявила реакцию клиентов на реалистичные объекты, с которыми они могут взаимодействовать. Плоский дизайн также способен сделать это уникальным и еще не изученным способом. Его называют псевдо 3D. Это плоские слои, складывающиеся вместе, чтобы создать ощущение трехмерности. Основным ресурсом добавления размерности к плоскому дизайну, будет расположение теней и света, а также отражения.
Существует также фальшивый 3D-тренд, который использует традиционные инструменты дизайна, такие как Principle и After Effects, для создания паттерна движения, эмулирующего 3D.

Площина з ефектом глибини, кольору і 3D в темряві.

Доступність – це не єдина проблема з градієнтами, кольорами і темними темами. Яскраві кольори традиційно використовуються для посилення акцентів. Коли все кольорове, як ви можете щось виділити? Не у всіх користувачів є OLED-екрани. Деякі з градієнтів можуть бути втрачені. Занадто велика контрастність може перешкодити увазі користувача. Темні теми не працюють в сонячний день на вулиці. Хоча, це може бути дійсно хороша річ.

Тенденції дизайну постійно змінюються, удосконалюються, знаходяться нові шляхи для реалізації ідей. Але завжди треба пам’ятами, що усе нове – просто добре забуте старе. Тому ніколи не слід нехтувати можливістю почерпнути натхнення у чомусь, що було популярно раніше.


Будьте креативні, завжди тягніться до зірок *

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *