UX/UI дизайн в мобільних додатках

UX/UI дизайн в мобільних додатках

Що пов’язує дизайн і маркетинг? Що таке UX / UI дизайн? Чому добре спроектований додаток і грамотна маркетингова компанія – це запорука успіху проекту?

Чим відрізняється UX від UI дизайну?

В ідеалі дизайн об’єднує в собі форму і функції, властивості і естетичні прояви. UX (User Experience) дизайн відповідає за функції і властивості, це процес створення продукту, який корисний, легкий у використанні і приємний для взаємодії. Завдання UX дизайнера – привести користувача до кінцевої мети, допомогти йому «вирішити проблему».

UI дизайн – це візуальне оформлення «вироба»: які використовувати кольори, чи зручно буде людині потрапляти пальцем в кнопки, читабельним чи буде текст.

Завдання UX / UI дизайну – «продати» товар або послугу через інтерфейс. Саме на основі роботи UX / UI дизайнера користувач приймає рішення: «Бути чи не бути?», Подобається чи не подобається.

З чого починається UX?

Бенчмаркінг – одне з таких досліджень. Це спосіб для вивчення діяльності компаній-конкурентів, щоб перейняти їх позитивний досвід і застосувати дані про нього у своїй діяльності.

Навіщо проводити бенчмаркінг дизайнеру?

 

  1. Визначити сильні і слабкі риси оцінюваних об’єктів
  2. Розширити розуміння ринку і бізнес-домену
  3. Розвинути власне бачення проекту і виробити нові ідеї.

Чотири правила створення зручного дизайну

  1. Спрощення призначеної для користувача взаємодії. Коли користувач взаємодіє з додатком, у нього є певна мета. І, як правило, чим менше зусиль користувач докладає для досягнення цієї мети, тим краще для користувача досвід. Хороший приклад – дизайн лінійного шляху, коли кожен крок користувача супроводжується виконанням тільки однієї дії.
  2. Колір як функціональний елемент. Вибір кольору диктований не тільки естетикою, це частина користувацького взаємодії. Колір – інструмент акцентування на головному. Наприклад, дизайнери можуть використовувати кольори, щоб встановити візуальне відмінність між різними типами повідомлень.
  3. Діалоговий дизайн. Користувачі часто використовує тільки три додатки, і як мінімум одне з них – месенджер. Люди люблять спілкуватися. Тому чатбот і голосові помічники, посилені штучним інтелектом, стали трендами останніх років.
  4. Емоціональна взаємодія. Навіть в епоху інтерфейсів командного рядка ми використовували емотикони (смайлики), щоб донести до інших свої почуття. Людям властиво встановлювати емоційний зв’язок з усіма використовуваними продуктами. Як наслідок, при взаємодії з продуктами ми очікуємо реакцій схожих на людські.

Висновки

1.Задача UХ / UI дизайну – «продати» товар або послугу через інтерфейс. Саме на основі роботи UX / UI дизайнера користувач приймає рішення: «Бути чи не бути?», Подобається чи не подобається.
2.UX (User Experience) дизайн відповідає за функції і властивості, це процес створення продукту, який корисний, легкий у використанні і приємний для взаємодії. UI дизайн – це візуальне оформлення «вироби»: які використовувати кольори, чи зручно буде людині потрапляти пальцем в кнопки, читабельним чи буде текст.
3. Щобдизайн був зручний, вирішував проблему і «продавав» продукт існує ряд правил, яких дотримуються UX / UI дизайнери для досягнення своєї мети:
-діалоговий дизайн;
-колір як функціональний елемент;
-спрощення призначеного для користувача взаємодії;
-емоційна взаємодія.

Як правило, маркетологи відштовхуються від створеного продукту і вирішують, хто повинен бути клієнтами бізнесу. Дизайнери роблять навпаки, спочатку досліджують проблему клієнта і створюють для неї рішення – продукт. Пов’язує їх те, що дизайн і маркетинг служать цілям бізнесу (продукту).

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *