Практичні та семінари ІІТДПСУ

Практичні та семінарські заняття з дисципліни ІІТДПСУ

Практична робота ІІТДПСУ №1 (оновлено 29.03.13 р.)

  1. Необхідно перевірити свою реєстрацію в системах CMS WordPress, СДН “Прометей” і “Moodl” та електронній бібліотеці університету (в звіт по лабораторній роботі не забувайте додати кілька нових джерел за тематикою курсу !!!). При необхідності – поновити паролі або зареєструватися ще раз. В СДН необхідно звернути увагу на наявність реєстрації (замовлення) по окремим курсам (в даному випадку для ІІТДПСУ). Реєстрація у відповідних системах дозволить користуватись електронними матеріалами по дисциплінах та проходити тестування. Також необхідно поновити персональну інформацію в Ворд Пресс, вказавши, крім особистих реквізитів, ще й назву курсу.
  2. Після реєстрації бажано попробувати попрацювати з відповідними системами для відновлення навичок в процесі використання різноманітних функцій і сервісів.
  3. Доцільно також попрацювати з аналітичною платформою “Дедуктор”, відновити навички роботи з аналітичними функціями і процедурами для різних методів (скористатись інсталяційною версією системи на диску CD (був виданий раніше на попередніх курсах) або вже встановленою системою на ПК в класах лабораторії кафедри).
  4. Не забувайте також ознайомитися з функціюванням та можливостями СУБД Оракл (по кожній із версій 10g  і 11g окремо) через відповідний підпункт меню “Навчання”. В процесі роботи необхідно використовувати логіни і паролі, які попередньо зарезервовані. Завдання – залишити у стрічці новин своє повідомлення про даний вид роботи (!!!).
  5. Увага! Оголошується конкурс на найкращий ЛОГОТИП (символ) кафедри СМПР. Пропозиції і рішення приймаються до 30-го квітня 2013 року. Конкурсну комісію очолює зав. каф. Ріппа С.П. До участі в конкурсі запрошуються усі бажаючи. Переможець отримує цінний подарунок, багаточисельні  пільги і привілеї у навчанні та довічну можливість авторства. Шановні студенти, ми чекаємо на Ваші пропозиції!!!
  6. За результатами виконання практичної роботи необхідно занотувати потрібну довідкову інформацію, підготувати звіти (не більше 2-х або 3-х стор.) та відіслати їх через систему розсилки “Ворд Пресс” (як коментар) на викладача каф. СМПР.

Увага! В ході оцінювання результатів роботи студентів враховуються параметри унікальності підготовленого тексту виконаних завдань. При ідентичності текстів кількох студентів – оцінка знижується.

Практична робота ІІТДПСУ №2 (в даний час текст оновлюється)

  1. Якщо правильно виконана реєстрація в системах CMS WordPress, СДН “Прометей”, “Moodl” та електронній бібліотеці університету, то перевірити персональні параметри і поновити відповідні профілі (Інформація про себе (належність до університету, групи, спеціальності, курсу, пару слів про себе, поштові реквізити, телефони, додаткові комунікаційні засоби та ін.).
  2. Після перевірки персональної інформації бажано попрацювати з відповідними системами для відновлення навичок в процесі використання різноманітних функцій і сервісів. Наприклад, перевірити у бібліотеці надходження нових видань літератури за фахом і потім не забути відзначити цю літературу у звіті.
  3. Після відновлення навичок роботи з аналітичною платформою “Дедуктор”, уважно передивитись контрольні приклади аналітики і вибрати собі для подальшого опрацювання один із методів дейтамайнінгу, детально ознайомитись з ним та підготувати для нього свій власний приклад, поновлюючи відповідні текстові файли первинних даних та сценарію роботи з системою Дедуктор. Примітки на 05.10.12: В процесі роботи з системою Дедуктор необхідно звернути увагу на джерела первинних даних для прикладів – а) текстовий файл; б) масиви в базах даних (FireByrd, MS SQL Server, Oracle, MySQL). У випадку використання БД практична робота виконується з орієнтацією на можливості інтеграції із системою ВордПрес (за допомогою відповідних плагігів).
  4. Після апробації та відновлення навичок роботи з СУБД Оракл (по кожній із версій 10g  і 11g окремо – перша в корпоративній мережі, друга в Інтернеті) необхідно ознайомитись з функціюванням прикладів (Demonstration Applications), вибрати собі один із прикладів для подальших детального ознайомлення та розширення на предмет інтеграції систем Оракл і “Дедуктор” (Дозволяється закріпитись за одним прикладом не більше ніж двом студентам). В процесі роботи необхідно використовувати логіни і паролі, які попередньо зарезервовані. Примітки на 05.10.12: В процесі апробації демонстраційних прикладів СУБД Оракл використовуються реквізити: логін – Demo, пароль – у вигляді логіна входження в СУБД. Найкращий спосіб ознайомлення з роботою СУБД Оракл – 1) апробація демонстраційного прикладу (інсталяція); 2) змінення і трансформація демо-прикладу (довведення даних, локалізація таблиць та ін.); 3) введення в демо-приклад файлів для роботи Дедуктора; 4) підключення Дедуктора с СУБД Оракл.
  5. За результатами виконання практичної роботи необхідно занотувати потрібну довідкову інформацію, підготувати звіти (не більше 3-х стор.) та відіслати їх через систему розсилки “Ворд Пресс” (як коментар) на викладача каф. СМПР.  У процесі підготовки звітів необхідно потурбуватись про збереження резервних копій звітів та архівів на особистих носіях інформації. Примітки: дозволяється відсилати оформлені звіти на е-mail Адміна ВП. При підготовці звіту як е-mail назва вкладеного файлу та тема повинні інформувати про категорію і номер звітності, дисципліну, прізвище автора (напр.: lab1_iitdpsu_borovenski1.doc або як тема – Лаб1 ІІТДПСУ Боровенський звіт 1). При необхідності до матеріалів звітності можуть додаватись і пізніше відправлятись розширення і додатки, якщо тематика практичної роботи є складною і розрахована на кілька занять (усі практичні роботи, починаючи з другої), у вигляді “Лаб1 ІІТДПСУ Боровенський звіт 2” і т.п. При комплектуванні звітних матеріалів необхідно притримуватись правила – обсяг не більше 3-х сторінок.

Практична робота ІІТДПСУ №3 (в даний час матеріали оновлюються)

 Завдання: Підготовка макета наукової доповіді (тез, обсяг – 4-6 стор.) для участі в роботі наукової студентської конференції (семінару чи круглого столу).

  1. Макет наукової доповіді (тез) включає виконання наступних завдань:
  • Пошук конференції та вибір теми доповіді (статті, тез);
  • Визначення структури доповіді (по розділах);
  • Підбір літератури;
  • Опрацювання матеріалів доповіді по розділах (в останньому розділі – практично-орієнтована частина і висновки).
  1. Додаткові вимоги та умови: а) тема доповіді повинна охоплювати проблематику та особливості дисципліни інформаційного аналізу і забезпечення систем ППР (аналітичні платформи Дедуктор, CMS Вордпрес, програмні засоби Apache, PhP, СУБД MySQL, Oracle, можливості їх інтеграції, плагіни, віджети та ін.)
  2. Підготовка прикладу використання аналітичної платформи Дедуктор на основі модифікації стандартних тестових наборів даних конфігурації Academic.
  3. Макет доповіді – оформити та  відправити викладачу (2-3 стор.).

Увага! В ході оцінювання результатів роботи студентів враховуються параметри унікальності підготовленого тексту виконаних завдань. При ідентичності текстів кількох студентів, якщо вони не співавтори – оцінка знижується. При співавторстві повинен чітко зазначатись розподіл питань і матеріалів між співавторами.

One thought on “Практичні та семінари ІІТДПСУ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *